Mikor és hogyan érdemes hírlevelet használni?

Az online marketing egyik eleme, ami biztosan mindenki számára ismert, a hírlevél. A gyorsan fejlődő trendek sajnos erre az eszközre azonban nem voltak jó hatással. A határok elmosódtak, és már csak ritkán találkozni jól felépített és hasznos hírlevéllel. Éppen ezért sokak levelezőrendszere egyenlőnek tekinti a hírleveleket a spamel. A levélszemét jelentős százalékát így a kéretlen levelek és a hirdetésekkel és erőszakos reklámokkal telített hírlevelek teszik ki. Ráadásul mára egyre nehezebb rávenni a felhasználókat a feliratkozásra. Pedig egy hírlevél igenis lehet hasznos és érdekes is. A hírlevél ha jól használják ismertséget, elismertséget és bizalmat kelt a látogatók körében. Nézzük meg, hogyan is kellene ezt jól csinálni.

  1. A cél ne az eladás legyen 

A legnagyobb hiba amelyet elkövetünk hírlevelünkkel, hogy folyamatosan bombázzuk látogatóinkat ajánlatainkkal. Ez csak a legritkább esetben vezet célhoz, és csak nagyon kedvező ajánlat esetén érhetünk el ezzel eredményt. 

  1. Az elsődleges cél a kapcsolattartás legyen

A jól megírt és értékes hírlevelekkel bizalmat és jó kapcsolatot tarthatunk fent látogatóinkkal. Ha majd valamelyik termékünk vagy szolgáltatásunk érdekelni fogja a hírlevélre feliratkozót, akkor a jó kapcsolatnak köszönhetően biztosan meg fog keresni bennünket.

  1. Legyen érdekes és legyen mondanivalója

A legfontosabb, hogy a hírlevél témája legyen érdekes. Senki sem szeret olyan hírlevelet olvasni, aminek nincs mondanivalója. Az érdekes témájú hírlevelet azonban sokan kedvelik. A leggyakrabban azért iratkoznak fel a látogatók a hírlevélre, mert értékesnek tartották a honlap mondani valóját, és további értékes és érdekes tartalomra vágynak.

  1. Legyen rövid, tömör, lényegre törő 

Az embereknek egyre kevesebb idejük jut az olvasásra. A túl hosszú hírlevelet sokan el sem kezdik elolvasni. A hírlevélben fogalmazzunk röviden és közérthetően. Jó megoldás lehet, ha a hírlevélben csak a cikk első felét vagy a cikk rövidített változatát küldjük el, és a honlapunkon fejtjük ki részletesebben mondanivalónkat.

Maradj velünk fókuszban!

Mi folyamatosan figyeljük a vállalkozói léttel kapcsolatos változásokat, lehetőségeket!

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Szeretnéd ha vállalkozásod a csúcsra törne?

vedd fel velünk a kapcsolatot!

AIOP_ajánlat