Szakmai blog: igen vagy nem?
Az utóbbi években a szakmai blogok sikere nem csak, hogy töretlen, de egyre nagyobb is. Mind tudjuk, hogy a tartalomgyártás talán még soha nem volt
Az utóbbi években a szakmai blogok sikere nem csak, hogy töretlen, de egyre nagyobb is. Mind tudjuk, hogy a tartalomgyártás talán még soha nem volt
Az online marketing egyik eleme, ami biztosan mindenki számára ismert, a hírlevél. A gyorsan fejlődő trendek sajnos erre az eszközre azonban nem voltak jó hatással.
A közösségi média jelenlét rengeteg előnnyel jár még a legkisebb cégek számára is. Ha a lenti megoldásokat, célokat összehangoljuk, akkor egy olyan közösségi média stratégiát,
Összegyűjtöttünk számodra pár olyan tippet és ötletet, amelyek alkalmazásához ugyan nem kell egy marketinges szakember tudásával rendelkezned, segítségükkel mégis sikereket érhetsz el. Aktualitás mindenek felett!
Az online megjelenés rendkívül fontos manapság, így minden cég, kis- és nagyvállalkozás megpróbál egy olyan jó honlapot összehozni, amely megfogja a látogatóit. A verseny a
Egy vállalkozás indításának számos nehézsége van. Hiába van meg a megfelelő tőke, a kapcsolatok nem esnek csak úgy senki ölébe. Nézzük meg a 4 legtipikusabb