Egy weboldal látogatóit jól körül lehet határolni, hiszen vannak olyan jellemzők, amelyekkel az internetezők legnagyobb százalékát jellemezhetjük. A weblapot úgy kell kialakítani, hogy figyelembe vegyük ezeket a jellemzőket, hiszen ezáltal nagyobb százalékban bírhatjuk maradásra őket és érhetjük el a kitűzött céljainkat. Néha a honlap apróbb módosításaival is jelentős eredménynövekedést lehet elérni.

Szinte mindenkire igaz, aki a különböző keresőkben keres rá a kívánt szolgáltatásokra, termékekre, hogy szinte azonnal tovább lépnek egy weboldalról, ha az érdektelennek tűnik, vagy nem találja meg néhány pillanat alatt azt, amire szüksége van. Ezt követően pedig csak egyszerűen megnyitja a keresőben a következő cég weboldalát. Általános jellemző, hogy mindenki a lehető leggyorsabban szeretné megkapni az információkat, amelyekre szükség van.

Az oldal látogatóinak jellemzőit leginkább azok a kulcsszavak mutatják meg, amelyek alapján rátalált az oldalra, ezek alapján pedig könnyen ki lehet alakítani egy olyan céloldalt, amely meg fog felelni az odalátogatók igényeinek. A landing page, vagyis az érkezési oldal megfelelő kialakítása is a legfontosabb teendők közé tartozik. Ez a legtöbb esetben nem a főoldal, hiszen a látogató egy jól meghatározható céllal érkezik, és szeretné egy kattintással megtalálni azt, amit keres. A keresőszavak segítségével egyszerűen kialakítható több landing page is az olvasók számra, ezáltal növelhetjük az esélyt arra, hogy maradni fognak és konverzióra kerül sor.

Landing page-nek, azaz érkező oldalnak nevezzük azt az oldalt, amelyre alapvetően a látogatót irányítjuk. A landing page lehet egy weboldal része, de lehet teljesen különálló egy oldalas honlap is. A jó landing page kizárólagosan egy cél felé tereli a látogatót. Az ilyen cél lehet oktatóanyag, tudásanyag letöltése, hírlevélre feliratkozás, vagy egy termék megvásárlása. Ezért a jó landing page a lehető legkevesebb figyelem elterelő elemet tartalmaz. A landing page-en általában egy űrlap kitöltése a cél. Ennek az eseménynek a bekövetkeztét lehet mérni. A látogatók számából és az űrlapot kitöltők számából egy arányszám képezhető, melyet konverziós rátának nevezünk.

Landing page készítése és optimalizálása nem minden esetben célszerű. Egy céges weboldal esetében általában nincs szükség landing page oldalra, viszont egy termék népszerűsítéséhez vagy értékesítéséhez kiváló eszköz lehet.

Ha úgy érzed neked is kijár egy profin összeállított weboldal, itt az ideje, hogy felkeresd munkatársainkat!

Maradj velünk fókuszban!

Mi folyamatosan figyeljük a vállalkozói léttel kapcsolatos változásokat, lehetőségeket!

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Szeretnéd ha vállalkozásod a csúcsra törne?

vedd fel velünk a kapcsolatot!

AIOP_ajánlat