Miért hasznos a közösségi média jelenlét?

A közösségi média jelenlét rengeteg előnnyel jár még a legkisebb cégek számára is. Ha a lenti megoldásokat, célokat összehangoljuk, akkor egy olyan közösségi média stratégiát, tervet tudunk kialakítani, amellyel elősegíthetjük a vállalkozásunk és céljaink elérését.

  • A közösségi média az egyik legegyszerűbb megoldás arra, hogy olyan emberekhez juttassuk el cégünket, akik még sosem hallottak rólunk. Mivel az emberek nagy része használ legalább egy közösségi platformot, így ezeken keresztül könnyen elérhetővé válnak. A követéseknek, lájkolásoknak, megosztásoknak köszönhetően fokozatosan lehet bővíteni azt a kört, akik számára könnyedén el tudjuk juttatni a híreket, újdonságokat vállalkozásunkról.
  • Továbbá jó lehetőség arra, hogy bemutassuk cégünket, valamint a szolgáltatásainkat, termékeinket. Ha olyan dolgokra koncentrálunk, amelyek a látogatókat, követőket érdekelhetik garantáltan gyors sikert érhetünk el.
  • Ha újdonságokkal állunk elő (pl. új termékek, szolgáltatások), azok bemutatását a közösségi médián keresztül a legegyszerűbb terjeszteni. Rengeteg ember lesz, aki itt fog vele találkozni először, ennek megfelelően célszerű úgy megtervezni ezeket a bemutatókat, hogy kihasználjuk a közösségi média által nyújtott lehetőségeket is.
  • Nincs annál jobb kutatás, amikor a látogatók, vásárlók saját maguk mondják el a véleményüket cégünkről. Ha ezekre a véleményekre odafigyelünk, akkor rengeteget tanulhatunk belőlük, valamint fejleszthetjük vállalkozásunkat. A közösségi média erre is tökéletes megoldást kínál. Ha olvassuk, megfogadjuk a hozzászólásokat, akkor az érdeklődők kedvében tudunk járni.
  • Bármelyik közösségi platformot használjuk is, mindenképpen lehetőségünk van azonnali kommunikációra az érdeklődőkkel. Ez számtalan előnnyel jár: nincs várakozási idő; aki kérdez, tudja, hogy kérdése célbaér, foglalkoznak vele; egyéni problémákat is lehet orvosolni. Amire ügyelni kell, hogy ne legyen rengeteg megválaszolatlan kérdés, tehát belátható időn belül kerítsünk sort a kommunikációra, mert különben rosszul is elsülhet a dolog.
  • A hűséges ügyfelek továbbviszik cégünk hírnevét, nem csak személyesen, hanem az interneten is. Gondoljunk csak bele, mindenki szívesebben vásárol olyan cégtől, melyet barátja, rokona, ismerőse javasol neki. Ez nincs másképp online sem. Ha minél többen látják, hogy ismerőseik követik, megosztják cégünket, annál szívesebben fognak vásárolni tőlünk. Ha nincs is mindenkinek olyan ismerőse, aki kapcsolatban állna már cégünkkel, arra jók a közösségi média profilok, hogy biztosan lesznek olyan emberek, akik leírják korábbi tapasztalataikat cégünkkel kapcsolatban.

Maradj velünk fókuszban!

Mi folyamatosan figyeljük a vállalkozói léttel kapcsolatos változásokat, lehetőségeket!

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Szeretnéd ha vállalkozásod a csúcsra törne?

vedd fel velünk a kapcsolatot!

AIOP_ajánlat